برای خرید محصولات سرفیس پرو 7 به فروشگاه یاسین رایان مراجعه کنید:

https://yasinrayan.com

سرفیس پرو ۷ یکی از محصولات کارآمد کمپانی قدرتمند مایکروسافت است که ویژگی‌ها و کارایی‌های جالبش آن را به گجتی فوق‌العاده برای کاربران تبدیل کرده است. Pro 7 نازک‌ترین سرفیس مایکروسافت است که در سه حالت لپ‌تاپ، استودیو و سرفیس مورد استفاده قرار می‌گیرد. کیبورد منحصربه‌فرد و قلم لمسی آن کاربری بی‌نظیری را فراهم کرده است. این مدل از سرفیس توانسته با آیپد کمپانی اپل به رقابت بپردازد که البته وجود سیستم عامل ویندوز هم بی‌تاثیر نبوده است.

خرید سرفیس پرو 7 

سرفیس پرو 7

سهولت استفاده در هرجا و در هر زمان

طراحی باریک این نوع سرفیس باعث می‌شود به‌راحتی آن را در دست گرفته و استفاده کنید. سرفیس پرو ۷ به هر دو صورت تبلت و لپ‌تاپ مورد استفاده قرار می‌گیرد. به کار بردن درگاه‌های USB-C و USB-A در سرفیس پرو ۷ ارتباط آن با دستگاه‌های دیگر را آسان کرده است.

 

سرفیس پرو 7

سبک و راحت

سرفیس پرو ۷ تنها ۷۷۴ گرم وزن دارد که این وزن سبک، حمل و استفاده از آن را بسیار آسان می‌کند.

سرفیس پرو 7

اختصاصی کردن پرو ۷ با اکسسوری‌های خاص
با استفاده از کیبورد، موس و قلمی که برای سرفیس پرو ۷ انتخاب می‌کنید، می‌توانید آن را به سرفیسی کاملاً خاص و منحصربه‌فرد برای خودتان تبدیل کنید.

سرفیس پرو 7

قابلیت‌های ویژه
به هر جایی که می‌روید و هر کاری می‌کنید، می‌توانید با سرفیس پرو ۷ به ایده‌های خود قدرت ببخشید. این نسخه از سرفیس دارای هسته‌ی پردازنده‌ی اینتل و همین‌طور قابلیت شارژ سریع با عمر باتری طولانی است که حدوداً تا ده ساعت و نیم قابلیت کارکرد دارد.

 

سرفیس پرو 7

مدل‌های مختلف کاربری پرو ۷
سرفیس پرو ۷ با کیبوردی خلاقانه، پایه‌دار و قابل جداشدن، قادر است به‌راحتی از حالت تبلت به لپ‌تاپ تغییر کند.

 

سرفیس پرو 7

حالت استودیو
با پایین آوردن پایه و جداکردن کیبورد سرفیس لپ‌تاپ به حالت استودیویی تغییر می‌کند. با استفاده از قلم می‌توانید به آسانی با سرفیس‌تان کار کنید.

 

سرفیس پرو 7

درخشان در هر  محیط
در نمایشگر ۱۲٫۳ اینچی سرفیس پرو ۷ از فناوری Pixel Sense استفاده شده است و نمایشگر قادر است در هر محیطی با نور تطبیق پیدا کند.

 

سرفیس پرو 7

وضوح صدا
در هنگام مکالمه‌های صوتی و تصویری در کنفرانس، در اپلیکیشن آفیس از میکروفون‌های دوگانه، قدرتمند و باکیفیت سرفیس پرو ۷ بهره‌مند شوید.

 

سرفیس پرو 7


همیشه آماده به خدمت
هر زمانی که بخواهید، می‌توانید کیبورد را باز کرده و به کارتان ادامه دهید. در زمانی که از سرفیس استفاده نمی‌کنید، در حالت Instant On قرار می‌گیرد و به این ترتیب باتری عمر طولانی‌تری خواهد داشت.

https://surface.tebyan.net